technology rooz

با سلام این وبلاگ درزمینه فناوری اطلاعات با همکاری ،همکاران عزیز فعالیت دارد.لطفا ،نظر یادتون نره.یاعلی

technology rooz

با سلام این وبلاگ درزمینه فناوری اطلاعات با همکاری ،همکاران عزیز فعالیت دارد.لطفا ،نظر یادتون نره.یاعلی

باسلام خدمت شما ازاینکه وبلاگ مارو انتخاب کردید صمیمانه تشکر میکنم.امیدوارم لذت کافی رو ببرید .لطفا دربخش نظر ،نظر بدید.یاعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

LGG5

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۳ ب.ظ

ال‌جی LG 5 پرچم‌دار جدید این کمپانی کره‌ای است که ما برای نخستین بار در کنفرانس جهانی موبایل از نزدیک شاه آن بودیم. اما در خبر‌هایی که اخیراً به دست ما رسیده است، ظاهراً این محصول نتوانسته فروش دلخواه ال‌جی را رقم بزند و رو به افول است. با فروش ضعیف این محصول، کمپانی سازنده به دنبال گزارش تولید 15 میلیون قطعه تلفن هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری است. این میزان نسبت به برنامه ریزی‌های قبلی ال‌جی بابت  فروش 16.5 میلیون قطعه تلفن هوشمند نیز کمتر بوده است.

این کمپانی در گذشته پیش بینی کرده بود که طی سه ماهه دوم سال 2016 میلادی چیزی حدود 3 الی 3.5 میلیون قطعه ال‌جی جی 5 به فروش خواهد رساند؛ اما در واقعیت به گزارش رسانه کره‌ای Aju Business Daily این کمپانی 2.5 میلیون قطعه از پرچم‌دار خود را به فروش رسانده‌ است. این میزان فروش نشان می‌دهد که احتمالاً ال‌جی با ضرر مالی حدود 110 الی 112 میلیون دلار در بخش تلفن‌های هوشمند خود در دومین سه ماهه سال جاری مواجه خواهد شد. با این حال غول کره‌ای دنیای فناوری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته که با ضرر مالی 174.5 میلیون دلار مواجه شده بود، عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته است و در این میزان شاهد کاهش هستیم.

lg-g5-reuters

این سازنده کره‌ای انتظار داشت که سال جاری چیزی حدود 12 میلیون قطعه گوشی هوشمند ال‌جی جی 5 (LG G5) را به فروش برساند. در عوض این کمپانی نهایتاً می‌تواند تنها 5.5 میلیون قطعه از پرچم‌دار خود را به فروش برساند که اگر این اتفاق رخ دهد، حتی نیمی از تعداد مدنظر خود نیز نخواهد بود و ضرر هنگفتی را روانه این شرکت می‌کند. این تلفن هوشمند رقابت سختی را با دو پرچم‌دار جدید سامسونگ به نام‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج دارد که از زمان فروش آن‌ها در ماه مارس، چیزی حدود 26 میلیون قطعه فروخته شده‌اند. شاید در این بین فروش کم کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی بتواند تسلی بخش ال‌جی باشد و آن‌ها را حداقل از این کمپانی جلو بی‌اندازد. در گزارشی تازه عنوان شده است که کمپانی اچ‌‌تی‌سی تنها 1 میلیون قطعه از پرچم‌دار خود، HTC 10 را در سال جاری به فروش خواهد رساند که آمار فوق‌العاده ضعیفی خواهد بود.

در حال حاضر کمپانی ال‌جی پس از سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، اوپو و لنوو عنوان هفتمین تولیدکننده بزرگ تلفن‌های هوشمند جهان را بر عده دارد.

۹۵/۰۵/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ali Dehghan